nannie-en-leen-40-jaar.reismee.nl

Dag 20 t/m Dag 22

Hoi daar,

Hierbij even een verslag van de laatste 3 dagen. Na de grens weer over te zijn gegaan naar Amerika en ongeveer 5 mijl te hebben gereden was ik al helemaal klaar met die Amerikanen. Bij de grens zei de douanier PASPOORT ( chagrijn ) na een mijl een tolpoort, die man was met zijn verkeerde been uit bed gestapt. En nog een stukje verder stonden we op een groot terrein om te kijken welke richting we heen moesten gaan en werden we aangesproken door een terreinknecht die ons 5 minuutjes gaf en dan moesten we opzouten. Wat een tegenvaller na al die vriendelijke mensen in Canada ( daar kwamen ze onderweg naar ons toe om te vragen waar we vandaan kwamen en ons welkom heetten in Canada ) Doorgereden naar de camping waar we werden ontvangen door een hill billie, die was wel super aardig . Het was de eerste camping met een super uitzicht maar wat een ouwe zooi. De volgende camping ook een super uitzicht en voor ons s'avonds een wonder van de natuur, honderden vuurvliegjes die aan en uitgingen GEWELDIG. Vandaag in Bird-in- Hand geweest , het centrum van de Amish gemeenschap. Ook heel apart om te zien hoe ze leven. Staan nu op een camping in Gettysburg en gaan morgen door naar Washington.

Xxx

Dorina

Nou als ik zo hoor kun je beter naar Canada gaan als Amerika voor de gastvrijheid maar wat een bijzondere vakantie moet dat zijn geweest zeg!! nog even genieten met elkaar en een goede reis terug gewenst! xx

Nannie en Leen

Gelukkig zijn we inmiddels ook hele aardige Amerikanen tegengekomen.