nannie-en-leen-40-jaar.reismee.nl

Dag 13 en Dag 14

Hoiii

Dag 13 was een reisdag. Gestopt vlakbij Halifax. Wel ondeweg boodschappen gedaan en een heerlijke taart gekocht voor bij de koffie.

Dag 14 , op tijd ons bed uit en op naar Halifax. Daar aangekomen een plek gezocht om de camper te parkeren, wat niet zo heel gemakkelijk is. Toch gelukt en hup de stad in. Na wat rondgelopen zagen we hoog in de stad een gebouwtje, nieuwsgierig als we zijn....daar kunnen we wel even heen lopen. Tot onze verbazing lag er achter dat gebouw een citadel ( bouwwerk voor de verdediging van de stad ) En aangezien we in Nova Scotia ( nieuw Schotland ) zijn, werden we ontvangen door Schotse wachters en werden we ook nog verrast met een optreden van doedelzakspelers. Mooi..mooi..mooi Na een poosje weer terug naar de camper en weer op pad. Inmiddels aangekomen in Monctown en morgen weer verder richting Quebec.

Groetjes van ons uit Canada

Guus

HALLO opa en oma. ik vind jullie reis verslag erg leuk. pappa en mamma lezen deze elke keer aan mij voor. jullie hebben het erg naar jullie zin zo te horen. Maar ik kan niet wachten tot jullie weer thuis zijn. dikke kus. Guus.

Nannie en Leen

Hallo lieve Guus. Leuk dat je ons volgt. We hebben het inderdaad reuze naar ons zin maar kunnen ook niet wachten om weer met jou te knuffelen. Hele dikke kus en knuffel van ons en geef papa en mama ook maar een knuffeltje.