nannie-en-leen-40-jaar.reismee.nl

Dag 2

Hallo,

Hierbij het verslag van de tweede dag van onze reis.

Na een goede nachtrust en een lekker ontbijt , bij de receptie van het hotel kaarten gekocht voor de hop-on hop-off bus. Naar het centrum gelopen en op de downtown tour gestapt. Vlakbij ground zero uitgestapt en naar de plek gelopen waar bijna 16 jaar geleden de vliegtuigen in de twin towers zijn gevlogen. Heel indrukwekkend, het was +35° maar het kippenvel liep over mijn armen. Ook nog even in de st. Pauls Chapel geweest waar na de ramp mensen briefjes brachten met de namen van hun vermisten. Vandaar naar de Brooklyn Bridge gegaan waar we tot de helft zijn opgelopen. Terug naar de bus en bij de haven uitgestapt. Op de boot gestapt en langs het vrijheidsbeeld gevaren ( ook een super ervaring ) Op het eindpunt uitgestapt en weer richting centrum gelopen met een stop bij een Ierse pub om te eten. In het centrum de night tour genomen en met de bus New York bij avond gezien. Mooiiiii......... Terug naar het hotel gelopen met nog steeds 35° wat echt niet leuk was na zo'n warme dag . Lekker douchen en naar bed.